Jak zwiekszyć ruch na stronie www

Co zrobić aby uzyskać większy ruch na stronie www? Zobacz jak osiągnąć +226% w pół roku.

Czy moja strona jest indeksowana przez Google?

Musisz zobaczyć czy wszystkie strony są indeksowane przez Google. W wyszukiwarce wpisz site:adres-twojej-strony.

Jeżeli jest, to bardzo dobrze. Jeżeli Twoja strona nie jest indeksowana, pewnie masz blokadę typu noindex w kodzie strony.

Oznacza to, że żadne strony w Twojej witrynie nie są indeksowane, co oznacza brak ruchu na stronie. Brak klientów!

Czasami w CMS jest to ustawione. Szukaj w ustawieniach np. WordPress lub Joomla. Bywa i tak, że plik robots.txt jest mocno „namieszany”.

Słabo będzie, jeżeli masz bana u wujka Google. Głowa do góry z tego też da się wyjść!

Czy moja strona jest indeksowana przez Google?

Jeżeli znalazłeś się wśród szczęśliwców, to sprawdź czy Twoja witryna występuje tylko pod jednym adresem.

  • https://www.proxsystem.pl
  • https://www.proxsystem.pl
  • https://proxsystem.pl
  • https://proxsystem.pl

Oczywiście powinien być dostępny tylko jeden adres. Na inne powinno być przekierowanie 301 do wersji kanonicznej. Podstawa to wersja szyfrowana strony https.

Na całym świecie Internet nieustannie zmienia sposób, w jaki łączymy się z innymi, organizujemy przepływ rzeczy i dzielimy się informacjami. Dzięki rosnącemu wpływowi zarówno na indywidualnych konsumentów, jak i duże gospodarki, internet stał się coraz bardziej istotną częścią naszego codziennego życia. W 2021 r. liczba użytkowników internetu na całym świecie wyniosła 4,9 miliarda, co oznacza, że ​​prawie dwie trzecie światowej populacji jest obecnie podłączonych do sieci WWW. https://www.statista.com/topics/1145/internet-usage-worldwide/

W dalszej kolejności trzeba sprawdzić czy jesteś pod nazwą swojej marki.  Jeżeli Twoja strona nie jest bardzo nowa lub takich marek jest mało, to pewnie będziesz na pierwszym miejscu. Wynik powinien być Twoją stroną główną.

Co powinienem zrobić aby moja marka była na pierwszym miejscu w Google?

Masz kilka rzeczy do zrobienia z listy budowania marki:

  • budowanie silnych, markowych linków;
  • prowadzenie kampanii PR (tj. otrzymywanie wspomnień i linków z dużych znanych stron internetowych)
  • budowanie niektórych cytatów w katalogach biznesowych;
  • upewnienie się, że witryna ma wpis Google Business;
  • zapewnienie obecności witryny we wszystkich głównych sieciach społecznościowych.

Pośpiesz się! Jutro Twoja marka może już być zajęta.

Obowiązkowa lektura: 11 skutecznych porad jaką wybrać domenę dla strony internetowej

Widać moją stronę w Google co dalej?

Sprawdzimy teraz tytuły stron, meta opisy, nagłówki.

Odpowiedz na kilka pytań:

  1. Czy strona ma dobrze przygotowany, klikalny tag tytułu?
  2. Czy istnieje niestandardowy opis meta? Czy jest zoptymalizowany pod kątem maksymalizacji klikalności?
  3. Czy istnieje tylko jedno wystąpienie znacznika H1? Czy jest dobrze zoptymalizowany?
  4. Czy podtytuły (H2, H3 itd.) są używane prawidłowo?

Jaki powinien być tytuł na stronie?

Tagi tytułu to opisowe nagłówki widoczne na kartach przeglądarki i w wynikach wyszukiwania.

Są one generowane za pomocą kodu HTML na Twojej stronie, takiego jak <title>

Jaki powinien być tytuł na stronie www?

W przykładzie powyżej, oprócz tytułu strony widać nazwę marki. Jeżeli tytuł nie jest za długi możesz dodać nazwę firmy na końcu.

Pamiętaj aby słowa kluczowe umieszczać na początku tytułu.

Jeśli tytuł nie ma odpowiedniej szerokości, jego fragmenty mogą zostać obcięte w wynikach wyszukiwania Google.

Opis strony internetowej

Opis meta to atrybut HTML opisujący zawartość strony. Może być wyświetlany jako fragment pod tagiem tytułu w wynikach wyszukiwania, aby nadać dalszy kontekst.

Jaki powienien być opis strony internetowej

Więcej odwiedzających kliknie Twoją witrynę w wynikach wyszukiwania, jeśli ma urzekający meta opis.

Dane strukturalne

Istnieje wiele wartościowych zastosowań danych strukturalnych w SEO. Pierwszym z nich jest to, że umożliwiają one rozszerzenie paneli wiedzy. Na przykład, podczas pracy z przepisami kulinarnymi, możesz podać dodatkowe informacje o każdym wyniku, takie jak ocena.

Dane strukturalne mogą pomóc Google lepiej zrozumieć zarówno Twoją witrynę, jak i dane strukturalne, co z kolei może poprawić wyszukiwanie semantyczne i ekspertyzy, autorytatywność i wiarygodność. JSON-LD jest obecnie preferowanym formatem dla danych strukturalnych, ale Microdata i RDF mogą też być używane.

Optymalizacja grafiki

Pomimo faktu, że twórca strony często zaniedbuje optymalizację obrazu, można uzyskać kilka korzyści.

Należą do nich:

  • skrócony czas ładowania strony.
  • lepsza dostępność.
  • lepsze doświadczenia użytkowników.
  • większy ruch z Google grafika.
Pozycjonowanie-strony-obrazem

Uszkodzone obrazy nie mogą być wyświetlane w Twojej witrynie. Złe obrazy skutkują gorszym doświadczeniem użytkownika, ale także sprawiają, że witryna wygląda jak spam. Sprawi to że odwiedzający będą ją postrzegać jako nieprofesjonalną i źle utrzymaną. Jest to szczególnie niepokojące dla tych, którzy czerpią zyski ze swojej witryny. Będzie wydawać się mniej godna zaufania.

Przechowywanie wysokiej jakości obrazów na naszej stronie może utrudnić optymalizację czasu ładowania strony. Może to skutkować bardzo dużymi plikami, które znacznie przeciągają wczytywanie się strony. Na przykład galeria z 20 zdjęciami, z których każde ma rozmiar 2 MB, będzie się długo ładować i ostatecznie sprawi że klient opuści stronę.

Tekst alternatywny dla obrazu

Obraz bez tekstu alternatywnego nie jest dostępny dla osób z wadami wzroku. Jest to istotna część optymalizacji obrazu, ponieważ poprawia dostępność Twojej strony internetowej dla osób niedowidzących na całym świecie. Czytniki ekranu konwertują obrazy na dźwięk dla wielu osób z upośledzeniem wzroku. Jest to w zasadzie opis obrazu dla odwiedzającego stronę.

Czytniki ekranu mogą informować użytkowników witryny co widzą, jeśli tekst alternatywny jest odpowiednio zoptymalizowany. Może on być również użyty jako tekst zakotwiczenia dla linków do obrazów, pomóc w pozycjonowaniu Google Grafika i poprawić trafność tematyczną.

Linki wewnętrzne

Pewnie słowo linki kojarzą Ci się z linkami z innych stron do Twojej witryny.

Linki wewnętrzne są kluczowe dla sukcesu strony internetowej. Link wewnętrzny łączy dwie strony na tej samej witrynie i poprawia doświadczenie użytkownika. Tworzenie logicznej struktury tematycznej z linkami wewnętrznymi sprawia, że Twoja strona jest łatwiejsza w nawigacji zarówno dla użytkowników, jak i wyszukiwarek. Minimalizuje to ryzyko pominięcia przez użytkowników treści lub produktów, co pomaga zapewnić dostępność wszystkich treści.

Nie dopuść do tego, aby link wewnętrzny prowadził do statusu 404!

Przyśpieszenie strony internetowej może obejmować obszerne tematy, takie jak paginacja, analiza plików dziennika i wyrafinowana architektura strony. To tylko małe wprowadzenie w to, jak przeprowadzić przyśpieszenie strony www. Aby prawidłowo to przeprowadzić , należy zrozumieć, co należy zrobić jak wyżej. Posiadanie wielu rzeczy do naprawienia jest standardem podczas głębokiego badania lub przeprowadzania audytu technicznego SEO. Ustalenie priorytetów jest kluczowe.

Wszystko co musisz wiedzieć o SEO i wyszukiwaniu.

Śledź naszego bloga, aby poszerzyć swoją wiedzę na ten temat i poprawić swój biznes.

Przejdź do kontaktu i napisz do nas!

Ile procent mogę zwiększyć ruch na stronie?