Czy podoba Ci się Twoja strona internetowa?

No właśnie… Masz już swoją wymarzoną stronę internetową. Stronę www którą zawsze chciałeś.

Witryna, którą z dumą udostępnisz online i zapraszasz potencjalnych klientów do przeglądania. Witryna, która promuje Twoją pracę i pomaga Ci zdobywać więcej klientów. W przeciwnym razie, po co utrzymywać to potężne narzędzie marketingowe, inwestować w niego czas i wysiłek, jeśli nie pomaga ono rozwijać Ciebie lub firmy?

To już nie te czasy, kiedy wystarczyło mieć statyczną stronę internetową.

Oferta, kilka zdań lub zdjęć, adres. Użytkownicy są teraz o wiele bardziej sprytni i wybredni, ze wszystkimi dostępnymi informacjami, a tak wiele marek i firm konkuruje o ich uwagę. Dlatego konieczne jest, aby utrzymywać aktualność strony internetowej oraz zgodnie z najnowszymi trendami projektowymi, postępami technologicznymi i algorytmami wyszukiwarek.

Zobacz także: Nowy WordPress 5.6

Czy witryna wygląda jak wszystkie inne w Twojej okolicy?

Wyróżnij się i wyprzedź konkurencję. Nowy, świeży wygląd Twojej witryny może pomóc w stworzeniu trwałego wrażenia. To świetny sposób na przyciągnięcie do Twojej witryny nowych oczu, które mogą przekształcić się w klientów.

Twoja strona internetowa powinna Cię promować 24/7 w internecie. Jeśli ostatnio zmieniłeś markę, jeśli Twój styl i estetyka fotograficzna zmieniły się i ewoluowały w ciągu ostatnich sezonów – Twoja witryna powinna odzwierciedlać tę zmianę i promować ją. W przeciwnym razie możesz przyciągać niewłaściwych klientów.

Jeśli Twoja witryna została zbudowana ponad 5 lat temu, najprawdopodobniej jest daleko w tyle pod względem wyglądu i funkcjonalności.

Prawdopodobnie ma przestarzały kod, który może spowolnić ładowanie lub sposób, w jaki reaguje na różnych urządzeniach (jeśli w ogóle jest przyjazny dla urządzeń mobilnych).

Przeczytaj: Jak skutecznie blogować dla biznesu

Może również nie być kompatybilny z niektórymi najnowszymi popularnymi przeglądarkami. Jeśli chodzi o technologię, obiecuję wam, ponieważ 2-3 lata temu większość dostawców stron internetowych i motywów znacząco poprawiła swoje platformy i oferuje lepsze narzędzia do tworzenia i zarządzania witryną.

Mam nadzieje, że masz stronę w wersji mobilnej.

Nawet jeśli masz responsywny lub adaptacyjny projekt, nadal musisz być na bieżąco z najnowszymi trendami. Pamiętaj, że ponad 65% ruchu w witrynie odbywa się teraz za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Możesz być pewien, że w pewnym momencie użytkownicy będą oglądać Twoją witrynę na urządzeniu mobilnym. Jeszcze bardziej prawdopodobne jest, że będzie to pierwsza interakcja, jaką mają z Twoją witryną.

Sprawdź sam w statystykach Google lub analizowanie strony zleć naszej firmie PROXSYSTEM.

Kiedy ostatni raz aktualizowałeś swoją stronę internetową?