Google przeprowadziło znaczące aktualizacje w obszarze danych organizacji, wprowadzając nowe możliwości dla właścicieli stron internetowych. Od 2013 roku firma obsługuje uporządkowane dane logo, teraz jednak poszerza zakres informacji o firmie.
Umożliwiając dodanie danych administracyjnych, takich jak:
- nazwa,
- adres,
- informacje kontaktowe.
Co więcej, Google zachęca do uzupełniania nowych pól, co może znacznie zwiększyć widoczność firmy w wynikach wyszukiwania.
Warto także wspomnieć o integracji dokumentacji dotyczącej logo z nową dokumentacją organizacyjną, co wprowadza bardziej zaawansowane procesy weryfikacji organizacji.
Warto podkreślić, że jeśli już dodaliśmy logo i URL za pomocą znaczników organizacyjnych, nie ma konieczności podejmowania dodatkowych działań. Warto być jednak na bieżąco z nowościami.
Google zachęca do korzystania z narzędzi do testowania wyników z elementami rozszerzonymi, co umożliwia szybką weryfikację poprawności znaczników.
Wprowadzone zmiany ułatwią dodawanie informacji o firmie i zwiększą jej widoczność w wyszukiwarce Google.