Google przeprowadziło znaczące aktualizacje w obszarze danych organizacji, wprowadzając nowe możliwości dla właścicieli stron internetowych. Od 2013 roku firma obsługuje uporządkowane dane logo, teraz jednak poszerza zakres informacji o firmie.

Umożliwiając dodanie danych administracyjnych, takich jak:

  • nazwa,
  • adres,
  • informacje kontaktowe.

Co więcej, Google zachęca do uzupełniania nowych pól, co może znacznie zwiększyć widoczność firmy w wynikach wyszukiwania.

Warto także wspomnieć o integracji dokumentacji dotyczącej logo z nową dokumentacją organizacyjną, co wprowadza bardziej zaawansowane procesy weryfikacji organizacji.

Warto podkreślić, że jeśli już dodaliśmy logo i URL za pomocą znaczników organizacyjnych, nie ma konieczności podejmowania dodatkowych działań. Warto być jednak na bieżąco z nowościami.

Google zachęca do korzystania z narzędzi do testowania wyników z elementami rozszerzonymi, co umożliwia szybką weryfikację poprawności znaczników.

Wprowadzone zmiany ułatwią dodawanie informacji o firmie i zwiększą jej widoczność w wyszukiwarce Google.