Cennik pozycjonowania stron internetowych zależy od rodzaju usług SEO, które podejmuje Twoja firma i ilu specjalistów potrzeba, aby wykonać pracę.

Google przetwarza ponad 8,5 miliarda — tak, „miliarda” — wyszukiwań dziennie w swojej wyszukiwarce. Ponieważ miliony ludzi każdego dnia polegają na wyszukiwarkach, aby udzielać im odpowiedzi i porad na najważniejsze pytania, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek stała się kluczowym elementem marketingu cyfrowego.

Ale ile kosztuje SEO?

Biorąc to pod uwagę, nie każdy może sobie pozwolić na bardziej agresywne ceny SEO na rynku. Może istnieć wiele różnych kosztów związanych z Twoimi celami, od skupienia się na kosztach badania i wdrażania słów kluczowych po pomoc w rekomendacjach technicznych i poprawkach, ceny Twoich pakietów SEO będą się różnić.

Jeśli dopiero zaczynasz i uruchamiasz nową witrynę internetową, musisz zrozumieć, że lepszy na start będzie droższy cennik pozycjonowania. Wtedy masz możliwość przejścia na tańszy i bardziej standardowy plan miesięczny. Gdy Twoja witryna stanie się wysoko na stronach wyników wyszukiwania możesz skorzystać z tańszego pakietu SEO.

Jakie są ceny pakietów SEO?

Jakie są ceny pakietów SEO?

Większość firm SEO, a nawet wielu freelancerów, ma pakiety. To ułatwia ich wycenę. Ale to zakłada, że ​​pakiet spełnia Twoje potrzeby.

Miesięczne pakiety SEO często zawierają określony zestaw usług, takich jak badanie słów kluczowych, badanie konkurencji, pisanie treści SEO, audyty techniczne, audyty marketingu treści , budowanie linków, cyfrowy PR, bieżące SEO i konsultacje techniczne, a także raportowanie i spostrzeżenia. Zaawansowane pozycjonowanie strony internetowej

Opłaty zależą od liczby godzin spędzonych na pracy nad każdym projektem. Kiedy masz tak wiele zmiennych, SEO naprawdę staje się niestandardowym procesem.

Standard

PLN1000/miesiąc
  • podstawowy audyt SEO
  • pozycjonowanie do 2 słów kluczowych
  • 0 linków wspierających
  • 0 publikacje na blogach zewnętrznych
  • 2 wpisy na bloga firmowego [2000 – 2500 zzs]

Medium

PLN2000/miesiąc
  • podstawowy audyt SEO
  • pozycjonowanie do 10 słów kluczowych
  • 10 linków wspierających
  • 2 publikacje na blogach zewnętrznych [2000 – 2500 zzs]
  • 2 wpisy na bloga firmowego [3000 – 3500 zzs]

Premium

PLN3000/miesiąc
  • zaawansowany audyt SEO
  • pozycjonowanie do 10 słów kluczowych
  • 20 linków wspierających
  • 4 publikacje na blogach zewnętrznych [3000 – 3500 zzs]
  • 4 wpisy na bloga firmowego [4000 – 5000 zzs]
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • 4 wpisy na dział aktualności

Profesional

PLN4000/miesiąc
  • zaawansowany audyt SEO
  • pozycjonowanie do 10 słów kluczowych
  • 20 linków wspierających
  • 4 publikacje na blogach zewnętrznych [4000 – 5000 zzs]
  • 4 wpisy na bloga firmowego [4000 – 5000 zzs]
  • Google Analytics
  • Google Search Console
  • Facebook SEO
  • 4 wpisy na dział aktualności

Wartości netto. Naliczany jest 23% vat.

Cennik pozycjonowania stron – za co płacę?

Audyt SEO

Audyt pozycjonowania, daje pełną listę błędów, które utrudniają Twojej witrynie osiągnięcie najwyższego miejsca w Google. Ten audyt SEO nadaje priorytet każdej poprawce w oparciu o potencjalny wpływ na ruch i łatwość wdrożenia.

Pozycjonowanie słów kluczowych

Słowa kluczowe SEO (znane również jako „słowa kluczowe” lub „frazy kluczowe”) to terminy dodawane do treści online w celu poprawy rankingu wyszukiwarek dla tych terminów. Większość słów kluczowych jest wykrywana podczas procesu badania słów kluczowych i jest wybierana na podstawie kombinacji liczby wyszukiwań, konkurencji i intencji handlowych.

Linki wspierające pozycjonowanie

W SEO budowanie linków odgrywa ważną rolę w generowaniu ruchu organicznego za pośrednictwem wyszukiwarek, szczególnie w konkurencyjnych branżach. W połączeniu z silnymi technicznymi podstawami SEO, świetnym SEO na stronie, doskonałą treścią i dobrym doświadczeniem użytkownika, budowanie linków może być bardzo skuteczne w generowaniu większego ruchu organicznego.

Publikowanie na zewnętrznych blogach

Przygotowanie artykułów, które zostaną opublikowane na zewnętrznych stronach. Odpowiednie napisane artykuły z dobrymi linkami wspierającymi. Publikowanie na zewnętrznych stronach to kolejny krok w wyższej pozycji Twojej strony w wyszukiwarce.

Treści na blogu firmowym

Wiele firm próbuje wykorzystać zalety blogowania dla biznesu, aby ostatecznie zwiększyć sprzedaż i interakcję z bazą klientów. Szereg badań w ciągu ostatnich kilku lat wskazuje, że ponad połowa firm, które mają blog na swojej stronie internetowej, twierdzi, że skutecznie pozyskuje klientów bezpośrednio w wyniku prowadzenia blogów.

Google Analytics

Internetowe narzędzie do analizy statystyk serwisów WWW

Google Search Console

Bardzo ważne narzędzie dla Administratora strony. Wspaniałe narzędzie do monitorowania strony www. Google Search Console wyświetla aktualny stan witryny.

Facebook SEO

Publikowanie i odpowiednie linkowanie na firmowym koncie Facebook.

Aktualizowanie działu „Aktualności”

Wpisy z działalności firmy lub kontrahentów.